Artikel 1: Definities:
1. IVOR reisbegeleiding, Zwaluwenburg 8 8084 PD ‘t Harde
2. Klager: een deelnemer aan een IVOR opleiding
3. Klacht: klacht over de organisatie of inhoud van de opleiding bij IVOR of de wijze waarop (in een voorkomend geval) deze wordt gegeven.
Artikel 2: Indienen van een klacht:
1. De klacht dient schriftelijk, gemotiveerd en ondertekend te worden ingediend bij de directie van IVOR-Reisbegeleiding mevr. MHFD Broer via info@ivor-reisbegeleleiding.nl
2. Er staat geen klachtrecht open tegen een besluit van algemene strekking.
Artikel 3: Behandeling van de klacht:
1. De directie, bevestigt de ontvangst van de klacht aan de klager binnen dertig dagen.
2. De directie verstrekt aan de klager alle relevante informatie met betrekking tot de klacht waarover de directie beschikt.
3. Binnen ten hoogste vier weken na ontvangst van de klacht stelt de directie de klager in de gelegenheid om zijn klacht toe te lichten. Van deze toelichting wordt een verslag opgesteld en aan klager gezonden.
4. Is er een langere tijd nodig om de klacht nader te onderzoeken dan wordt de klager hiervan binnen die vier weken in kennis gesteld, waarbij het uitstel wordt gemotiveerd. De directie geeft een indicatie van wanneer verwacht mag worden dat er uitsluitsel wordt gegeven.
5. De directie zal de klacht vertrouwelijk behandelen.
Artikel 4: Uitspraak:
1. Binnen acht weken na het horen neemt de directie een beslissing naar aanleiding van de klacht. De beslissing wordt schriftelijk aan de klager meegedeeld en omvat tenminste de bevindingen, conclusies, reacties en afhandeling van de klacht.
2. Indien de klager het niet eens is met de uitspraak kan hij zich wenden tot:
Dhr. Emile Reinards, e.reinards@outlook.com, postbus 268 5000 AG Tilburg
3. Het oordeel van dhr. Emile Reinards is voor 100% bindend. Eventuele consequenties worden door het IVOR binnen acht weken afgehandeld.
Artikel 5: Afhandeling:
De klachten worden geregistreerd door het IVOR en worden gedurende een periode van twee jaar bewaard.
Artikel 6: Ingangsdatum:
1. Bovenstaande klachtenregeling gaat in op 01-06-2021.
